Käännös tehty koneellisesti käyttäen Google Translatea

Eteläisellä Asemakadulla väliaikaisia liikennejärjestelyjä 12.2.2024 alkaen

5.2.2024 Tiedotteet Asiakkaalle Asiakkaalle

Jokikylän uuden asuntoalueen rakentaminen ja siihen liittyvä Vantaanjoen siirto edellyttävät Jokikylän läpi kulkevien vesihuoltolinjojen siirtämistä uuteen sijaintiin välille rautatie – Matkakeskuksen ja Virastokeskus Veturin välinen alue – Eteläinen asemakatu – Saranpää. Työt on aloitettu marraskuussa 2023 ja valmistuvat kesäkuussa 2024.

Urakka vaikuttaa alueen liikennejärjestelyihin. Työn aikana osa kaduista suljetaan liikenteeltä työmaa-ajon ja turvallisuuden vuoksi. Työmaa lisää myös kuorma-autoliikennettä lähialueella urakka-aikana.

Töistä johtuen Eteläisellä Asemakadulle (välille Paloheimonkatu ja Kulmalan Puistokatu) tulee väliaikaisia liikennejärjestelyjä maanantaista 12.2.2024 alkaen. Väliaikaiset liikennejärjestelyt kestävät arviolta maaliskuun loppuun. Töiden aikana Eteläisen Asemakadun läpiajo on kielletty. Alla olevassa kartassa on esitetty kiertotie. Urakka-alueen kiinteistöihin kulku ajoneuvoilla tapahtuu aluksi Eteläisen Asemakadulta pohjoisen suunnasta ja myöhemmin etelän suunnasta.

Urakoitsijana toimii: Maansiirto & Kuljetus Lehto Oy, Kari Lehto p. 0400 927 027

Lisätietoja antaa: Riihimäen Vesi, Anne Majaniemi p. 050 528 6182

Kuvassa on esitetty kiertotie Eteläisen Asemakadun liikennejärjestelyiden aikana.
Töiden aikana Eteläisen Asemakadun läpiajo on kielletty. Kartassa on esitetty kiertotie. Urakka-alueen kiinteistöihin kulku ajoneuvoilla tapahtuu aluksi Eteläisen Asemakadulta pohjoisen suunnasta ja myöhemmin etelän suunnasta.