Riihimäen Vesi hakee liittymisasiantuntijaa

29.4.2022 Tiedotteet

Haemme laitoksen verkostoyksikköön vakituiseen työsuhteeseen

Liittymisasiantuntijaa

Asiantuntijan toimenkuvaan kuuluu mm. liitoskohtalausuntojen laatiminen, kiinteistöjen neuvonta ja valvonta vesihuoltoverkostoihin liittymiseen liittyvissä asioissa sekä kiinteistöjen tonttijohto-, liittymis- ja hulevesimaksujen määrittely.

Tehtävässä edellytetään joko soveltuvaa insinöörin (AMK) koulutusta tai vastaavaa työkokemusta sekä vähintään B-luokan ajokorttia. Myös valmistumisvaiheessa olevat hakijat otetaan valinnassa huomioon. Arvostamme hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja, asiakaspalveluhenkisyyttä ja oma-aloitteisuutta. Edellytämme tehtävään valittavalta hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista hallintaa sekä ict-käyttötaitoja.

Henkilöstöetuina tarjoamme esim. virkistystoimintaa ja lounasetuja. Palkkaus ja työsuhteen ehdot määräytyvät Teknisten sopimuksen mukaan.

Valitun on ennen työsopimuksen solmimista esitettävä hyväksyttävä lausunto terveydentilastaan. Tehtävässä noudatetaan 6 kk:n koeaikaa.

Lisätietoja tehtävästä antaa verkostopäällikkö Tiia Lampola, tiia.lampola@riihimaki.fi, puh. 050 528 6182.

Hakemus tulee toimittaa ensisijaisesti sähköisesti Kuntarekry.fi –palvelun kautta 23.5.2022 klo 14 mennessä.